A bevásárlást igénylő telefonon, e-mailen jelzi a bevásárlás igényét (ha már kapott borítékot, akkor ismét szükséges a telefonos, e-mailes jelzés, a lista elkészültekor). Elmondja, leírja a nevét, címét.
Az Isaszegi Humánszolgáltató Központ munkatársa elmegy az igénylőhöz, és borítékot ad át, vagy dob be a postaládába részére, melyre felírja a kérő személy nevét és lakcímét, valamint azt, hogy „élelmiszer bevásárlás”.
A beszerzést kérő a borítékba beteszi az általa kért élelmiszerek listáját, a pénzt, és lezárja a borítékot.
Az élelmiszer bevásárláshoz a borítékokat HÉTFŐN és SZERDÁN szedik össze a kollégák 15 ÓRÁIG, és viszik el még aznap a FARAGÓ ÉLELMISZERBOLTBA, ott átadják a tulajdonos részére.
Az élelmiszereket nem azonnal kapják meg, hanem amint összekészítik a teljes csomagot. A bolt jelez, amint össze van (vannak) készítve a beszerzendő élelmiszercsomag (csomagok).
Az Isaszegi Humánszolgáltató Központ munkatársa felveszi az elkészített csomagokat, és az ismét lezárt borítékokat, melyben benne van a visszajáró, és a számla, majd elviszi a beszerzést kérő személynek, és átadja a kapuban.
Nagybevásárláshoz a Csemege futár Kft-t lehet hívni a csemegefutár.hu holnapon keresztül elektronikusan és telefonon a 06 1 700 22 55-ös telefonszámon.
Támogatónik
Az Isaszegi Humánszolgáltató Központ állandó támogatói: