+36 70 451 50 87
+36 70 504 83 14

Krízis telefon, NON-STOP!

+36 28 362 531
+36 28 494 042

Munkaidőben hívható.

Hétfő-Csütörtök 8:00 - 16:30
Pénteken 8:00 - 14:00

Irodánkban elérhetők vagyunk.

Élelmiszer bevásárlás eljárási rendje

Eljárásrend a napi élelmiszerek bevásárlásához 2020.09.28-tól érvényes!

FONTOS

Az Isaszegi Humánszolgáltató Központ munkatársa nem kezel pénzt, és nem megy be az ingatlanra!

  1. A bevásárlást igénylő telefonon, e-mailen jelzi a bevásárlás igényét (ha már kapott borítékot, akkor ismét szükséges a telefonos, e-mailes jelzés, a lista elkészültekor). Elmondja, leírja a nevét, címét.
  2. Az Isaszegi Humánszolgáltató Központ munkatársa elmegy az igénylőhöz, és borítékot ad át, vagy dob be a postaládába részére, melyre felírja a kérő személy nevét és lakcímét, valamint azt, hogy „élelmiszer bevásárlás”.
  3. A beszerzést kérő a borítékba beteszi az általa kért élelmiszerek listáját, a pénzt, és lezárja a borítékot.
  4. Az élelmiszer bevásárláshoz a borítékokat HÉTFŐN és SZERDÁN szedik össze a kollégák 15 ÓRÁIG, és viszik el még aznap a FARAGÓ ÉLELMISZERBOLTBA, ott átadják a tulajdonos részére.
  5. Az élelmiszereket nem azonnal kapják meg, hanem amint összekészítik a teljes csomagot. A bolt jelez, amint össze van (vannak) készítve a beszerzendő élelmiszercsomag (csomagok).
  6. Az Isaszegi Humánszolgáltató Központ munkatársa felveszi az elkészített csomagokat, és az ismét lezárt borítékokat, melyben benne van a visszajáró, és a számla, majd elviszi a beszerzést kérő személynek, és átadja a kapuban.
  7. Nagybevásárláshoz a Csemege futár Kft-t lehet hívni a csemegefutár.hu holnapon keresztül elektronikusan és telefonon a 06 1 700 22 55-ös telefonszámon. 

Támogatónik

Az Isaszegi Humánszolgáltató Központ állandó támogatói:
Print Friendly, PDF & EmailNyomtatás és PDF letöltés